
Polityka zwrotów
Zamówione produkty nie przypadły Ci do gustu? Nie ma problemu, w naszym sklepie
masz 30 dni na odstąpienie od umowy.
Jak mogę dokonać zwrotu w tradycyjny sposób?
1) Uzupełnij formularz (KLIK) i umieść go w przesyłce bądź prześlij mailowo na adres:
kontakt@newops.pl
2) Nadaj paczkę dowolnym przewoźnikiem na nasz adres:
NewOps Michał Bańkowski
ul. Podrzeczna 30
21-532 Łomazy
tel. 798360505
3) Oczekuj na zwrot środków. Realizacja może potrwać maksymalnie do 14 dni roboczych.
Ile mam czasu na zwrot oraz jakie są jego koszty i czas oczekiwania?
● Zwrotu możesz dokonać w terminie 30 dni od daty odebrania zamówienia.
● Koszt wysyłki zwrotnej jest zawsze po stronie klienta i jest on uzależniony od danego przewoźnika.
● Zwrot środków zostanie zrealizowany tak szybko, jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.
W jaki sposób przygotować przesyłkę?
● Odsyłane produkty należy starannie zabezpieczyć przed transportem oraz zapakować wraz z uzupełnionym formularzem. Pamiętaj proszę, że jeżeli dokonujesz zwrotu to odsyłane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz powinny zostać zabezpieczone przed uszkodzeniami w trakcie transportu.
Czy mogę zwrócić jeden produkt z zamówienia? Czy muszę zwracać gratisy?
● Oczywiście, możesz zwrócić tylko jeden produkt z zamówienia - nie musisz zwracać całości.
● Jeżeli chodzi o gratisy to oczywiście możesz je zachować - nie musisz ich oddawać do zwrotu.
KLIKNIJ I POBIERZ FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Reklamacje
W jaki sposób mogę dokonać reklamacji?
● Napisz do nas na kontakt@newops.pl, aby przedstawić nam co dokładnie stało się z produktem. W wiadomości koniecznie wskaż numer zamówienia, z którego pochodzi produkt.
● Prześlij proszę zdjęcia ukazujące wadę produktu, usprawni to proces reklamacji.
● Pamiętaj, że masz 5 lat od daty zakupu, aby złożyć reklamację.
Jakie są opcje reklamacji?
● W przypadku reklamacji (zależnie od przypadku), możemy zaproponować:
❒ naprawę wady
❒ wymianę na nowy produkt
❒ zwrot środków
❒ kod rabatowy
● Nie realizujemy odbiorów z paczkomatów.
● Nie przyjmujemy paczek za pobraniem, a także nie zwracamy środków za wysyłkę do nas we własnym zakresie reklamowanego produktu.
W jaki sposób przygotować przesyłkę?
● Reklamowane towary należy zabezpieczyć przed transportem oraz zapakować z uzupełnionym formularzem reklamacji. (KLIK)