Zwroty i reklamacje

Polityka zwrotów

 

Zamówione produkty nie przypadły Ci do gustu? Nie ma problemu, w naszym sklepie

masz 30 dni na odstąpienie od umowy.

 

[BANER-WZ]
 

 Jak mogę dokonać zwrotu w tradycyjny sposób?

 

1) Uzupełnij formularz (KLIK) i umieść go w przesyłce bądź prześlij mailowo na adres:
kontakt@newops.pl

2) Nadaj paczkę dowolnym przewoźnikiem na nasz adres:
NewOps Michał Bańkowski
ul. Podrzeczna 30
21-532 Łomazy
tel. 798360505

3) Oczekuj na zwrot środków. Realizacja może potrwać maksymalnie do 14 dni roboczych.

 

 Ile mam czasu na zwrot oraz jakie są jego koszty i czas oczekiwania?

 

● Zwrotu możesz dokonać w terminie 30 dni od daty odebrania zamówienia.

● Koszt wysyłki zwrotnej jest zawsze po stronie klienta i jest on uzależniony od danego przewoźnika.

● Zwrot środków zostanie zrealizowany tak szybko, jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki.

 

W jaki sposób przygotować przesyłkę?

 

● Odsyłane produkty należy starannie zabezpieczyć przed transportem oraz zapakować wraz z uzupełnionym formularzem. Pamiętaj proszę, że jeżeli dokonujesz zwrotu to odsyłane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania oraz powinny zostać zabezpieczone przed uszkodzeniami w trakcie transportu.

 

Czy mogę zwrócić jeden produkt z zamówienia? Czy muszę zwracać gratisy?

 

● Oczywiście, możesz zwrócić tylko jeden produkt z zamówienia - nie musisz zwracać całości.

● Jeżeli chodzi o gratisy to oczywiście możesz je zachować - nie musisz ich oddawać do zwrotu.

 

KLIKNIJ I POBIERZ FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Reklamacje

 

W jaki sposób mogę dokonać reklamacji?

 

● Napisz do nas na kontakt@newops.pl, aby przedstawić nam co dokładnie stało się z produktem. W wiadomości koniecznie wskaż numer zamówienia, z którego pochodzi produkt.

● Prześlij proszę zdjęcia ukazujące wadę produktu, usprawni to proces reklamacji.

● Pamiętaj, że masz 5 lat od daty zakupu, aby złożyć reklamację.

 

Jakie są opcje reklamacji?

 

● W przypadku reklamacji (zależnie od przypadku), możemy zaproponować:

❒ naprawę wady
❒ wymianę na nowy produkt
❒ zwrot środków
❒ kod rabatowy

● Nie realizujemy odbiorów z paczkomatów.

● Nie przyjmujemy paczek za pobraniem, a także nie zwracamy środków za wysyłkę do nas we własnym zakresie reklamowanego produktu.

 

W jaki sposób przygotować przesyłkę?

 

 ● Reklamowane towary należy zabezpieczyć przed transportem oraz zapakować z uzupełnionym formularzem reklamacji. (KLIK)

 


 

 

 

do góry

Metalowe akcesoria łazienkowe NewOps | Podrzeczna 30, 21-532 Łomazy | E-mail: kontakt@newops.pl | Tel.: 798 360 505 | NIP: 5372657992 | REGON: 388545150

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
[WIDGET-WZ]
Sklep internetowy Shoper.pl